FOTO: V ústeckém call centru se o děti zaměstnanců starají chůvy

  •  

V ústeckém call centru nenajdete jen operátory, supervizory či trenéry. Možná vás to překvapí, ale pravidelně tam dochází i početná skupina dětí. Mnoho zaměstnanců – rodičů, totiž řešilo neustálé problémy s nedostatkem míst ve školkách. V Ústí tento problém vyřešili a od července letošního roku mohou zájemci využít takzvanou Dětskou skupinu.

Nápad na její zřízení se zrodil v hlavě Moniky Mejzlíkové – která téměř tři roky ústecké call centrum O2 vedla. „Když jsem do Ústí přišla, snažila jsem se řešit i problémy spojené s fluktuací a náborem zaměstnanců. Vyšlo mi z toho, že bych se měla zaměřit mimo jiné i na maminky malých dětí, které často kvůli nedostatku času žádaly o zkrácený úvazek,“ podotýká Mejzlíková. Výhoda skupiny spočívá hlavně v tom, že zajišťuje péči již o jednoroční předškoláky. Rodiče si chválí, že ji mohou využívat během celého roku včetně letních prázdnin. Děti má samozřejmě na starosti kvalifikovaný personál. Velkým plusem je i individuální přístup. Holky a kluci jsou rozděleni do skupinek – každou z nich má na starosti jedna chůvička. Do dětské skupiny je možné najednou umístit až 12 dětí. Průměrně do ní denně dochází 9 ratolestí.

Ústeckou Dětskou skupinu si chválí i konzultantka Oldřiška Kylerová. „Dojíždím do zaměstnání z větší vzdálenosti a nestíhám provozní dobu školky v místě bydliště. Navíc jsem v poslední době se stávající školkou velmi nespokojená. Loni během prázdninového zkušebního provozu byly děti z hlídání nadšené a moc se jim tam líbilo,“ uvádí Kylerová s tím, že na Dětské skupině nejvíce oceňuje malý počet dětí, což umožňuje individuální přístup chův. „Oceňuji i to, že se na děti mohu přijít kdykoliv podívat,“ chválí si ústecká zaměstnankyně.


  •  

Napište první komentář

Přidat komentář

Váš e-mail nebude zobrazen veřejně.


*