Ústí chce mít nové moderní logo, návrh může poslat kdokoliv

  •  

Novou a silnou grafickou značku, která by sloužila pro komunikaci celého města, hledá Ústí. Kromě loga chce získat ucelený vizuální styl, proto oslovila společnost Czechdesign. Jejím úkolem je zajistit návrhy nejen od renomovaných grafiků, ale i od nadaných designérů z řad veřejnosti. Radní na to schválili částku 1 680 000 korun.

„Chceme změnit image města, abychom působili co nejlépe vůči občanům, abychom jasně a srozumitelně komunikovali a měli přehledný vizuální styl. Tento úkol je součástí, jak strategie rozvoje města, tak strategie v oblasti cestovního ruchu,“ říká náměstek primátora Tomáš Vlach.

Aktuálně používané logo Města Ústí nad Labem, které se skládá z grafického symbolu řek Labe a Bílina v modré barvě a textu internetové adresy v červeném poli, už podle vedení Ústí neodpovídá aktuálním potřebám města.

„Ústí nad Labem chce nahradit značku z roku 2005 a najít moderní a ucelenou vizuální identitu, která bude mít potenciál sjednotit veškerou prezentaci města i jeho subjektů a kultivovat tak veřejné prostředí,“ uvedla mluvčí města Romana Macová.

Designérská soutěž bude otevřená všem zájemcům. Kompletní pravidla soutěže budou vyhlášena v září, výsledky pak budou představeny v prosinci. Návrhy bude hodnotit odborná porota složená z nezávislých odborníků a zástupců města. Do druhého pak postoupí tři nejlepší soutěžící.

Nové logo budou moci kromě magistrátu využívat i pro svou prezentaci všechny čtyři městské obvody, organizace a společnosti města, jako jsou dopravní podnik nebo ZOO.


  •  

Napište první komentář

Přidat komentář

Váš e-mail nebude zobrazen veřejně.


*