Dopravní podnik předělá zákaznické centrum

  •  

Dopravní podnik města Ústí nad Labem začne 7. května s kompletní rekonstrukcí zákaznického a informačního centra v Revoluční ulici. Až do 15. srpna se zde proto nebudou prodávat jízdenky a podávat informace.

Ty budou přesunuty do Paláce Zdar. „Otevřeno zde bude od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00 hodin. Předprodej jízdenek zůstává zachován pouze u Hraničáře s prodlouženou pracovní dobou od pondělí do pátku od 6:00 do 19:00 hodin, v sobotu pak od 7:00 do 12:00 hodin,“ uvedl mluvčí dopravního podniku Luboš Heřman. Dodal, že v budově v Revoluční ulici bude zachován v 1. patře prodej jízdenek společnosti BusLine od pondělí do pátku od 8:00 do 16:00 hodin a ztráty a nálezy. Ve 2. patře pak reklamace a placení pokut. A ve 4. patře předprodej pro velkoodběratele. Infolinka 800 100 613 zůstává v platnosti.

Přípravy projektu započaly již na začátku roku 2014. Cílem bylo zpříjemnit a zlepšit služby cestujícím městské hromadné dopravy v oblasti předprodeje a informačního centra. Proto se v základu změní dispoziční proporce předprodeje jízdenek a informačního centra. Nový stav řešení bude mnohem komfortnější než doposavad, proto lze zjednodušeně říci, že rekonstrukce přenese veškeré služby do nitra budovy. „Vše uvnitř. To je hlavní myšlenka a zamýšlený cíl,“ řekl vedoucí správy majetku Jakub Kolář. Vše bude stát 3,7 milionu korun.

Předprodej jízdenek pro cestující po rekonstrukci budovy již nebude probíhat venku v mrazu a v letním počasí na slunci, ale přesune se dovnitř do tepla budovy. Budova bude vybavena klimatizačním systémem, který zajistí dostatečný komfort i ve velmi horkých letních měsících. Dalším přínosem bude omezení hluku z ulice a zlepšení komunikace mezi cestujícím a obsluhou.

Další novinkou má být vznik služebního vchodu pro zaměstnance a nájemníky budovy tak, aby nedocházelo ke střetávání zaměstnanců a cestující veřejnosti u přepážek informačního a zákaznického centra a zamezilo se tak velkého průchodu lidí okolo přepážek.

Uvnitř budovy bude pro cestující menší hala vybavena informačním vyvolávacím systémem známým z různých úřadů. Čtyři multifunkční okénka mají zajistit dostatečný prostor pro odbavení co největšího počtu cestujících tak, aby zde nedocházelo k vytváření front. „Závěrem lze říci, že hlavními přínosy bude vybudování moderních prostor pro komunikaci se zákazníkem a zlepšení pracovního prostředí pro zaměstnance,“ uvedl ředitel dopravního podniku Libor Turek.


  •  

Napište první komentář

Přidat komentář

Váš e-mail nebude zobrazen veřejně.


*